Service og Reparasjon – Stayclassy.no - Norges ledende leverandør innenfor selvbalanserende scootere

Dersom du har problem med brettet ditt, eller det ikke fungerer som det skal så burde du se over de forskjellige indikatorene under for å se hva som feiler brettet ditt.

Kalibrering av Classywalk - løser de fleste feil.

 

En Classywalk må regelmessig vedlikeholdes/justeres slik at det skal fungere som normalt. Dette indikerer brettet ved rød blinking ved siden av batteri-indikatoren. Vi anbefaler daglig kalibrering for å holde brettet optimalt.

Dersom brettet ikke fungerer helt optimalt anbefaler vi deg først å kalibrere brettet.

For å kalibrere brettet, må du gjøre følgende:

  1. Pass på at brettet er av
  2. Plasser brettet rett på bakken i vater (sidene skal være helt rette)
  3. Hold inne PÅ-knappen i 5 til 10 sekunder, til det sier "pip" og slipp
  4. La brettet stå å kalibrere i 20 sekunder - husk å ikke røre brettet under kalibrering!
  5. Etter 20 sekunder, skru brettet av igjen
  6. Ferdig - prøv å bruke brettet som normalt igjen!

Skifte av sensorer på Classywalk - kan enkelt gjøres selv. 

(Sensorer får du kjøpt her: Sensor

 

Teknisk støy/Termisk støy

 

 

Lys-signaler på brettet:

Rødt batteri: Kritisk lavt strøm - på dette nivået anbefaler vi å ikke bruke brettet.

Grønt batteri: Mye strøm igjen - bruk brettet som normalt!

 

Lys-signaler på laderen

Rødt lys: Brettet lades - brettet lades helt korrekt!

Grønt lys: Brettet er ferdig ladet - vi anbefaler å fjerne laderen fra brettet. Overladning kan påvirke batteriet.

Ladetid: ca. 90 minutter

For teknisk support
Dersom du har spørsmål angående din ClassyWalk, send en mail til:

support@stayclassy.no

 

Retur av Classywalk

Skal du sende din Classywalk i retur ber vi om at du tar kontakt med kundeservice på mail, facebook eller telefon. 

Dersom du blir bedt om å sende inn din Classywalk skal den sendes til følgende postadresse:

Stayclassy AS
Postboks 185
1332 Østerås

For at service skal gå raskest mulig vennligst legg med en lapp hvor du skriver navnet som står i bestillingen, samt ordrenummer og en beskrivelse av feilen.

Sale

Unavailable

Sold Out