Ofte stilte spørsmål

Bestilling og betaling

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Har min bestilling gått gjennom?

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse, hva gjør jeg?

Kjøpet gikk ikke igjennom, men det har blitt gjort en reservasjon kortet likevel

Kan jeg kombinere flere rabattkoder?

Kan jeg få en rabattkode?

Jeg ønsker å oppgradere til en bedre modell enn den jeg allerede har bestil, hvordan gjør jeg det?

Kan jeg gjøre endringer i min bestilling etter at jeg har bekreftet den?

Levering

Hvor er pakken min?

Kan jeg spore pakken min?

Når kommer det jeg har bestilt?

Jeg har kjøpt et produkt som ikke er på lager. Hva skjer nå?

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken fra Postkontoret/Post i butikk?

Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme når Posten/Bring leverer pakker jeg har bestilt hjem på dør?

Hva kan jeg gjøre dersom jeg har skrevet inn feil leveringsadresse på bestillingen?

Hvordan sporer jeg min ordre?

Retur

Kan jeg angre på det jeg har kjøpt?

Hvordan gjør jeg en retur?

Har dere mottatt min retur?

Hvordan kan jeg bytte størrelse?

Service og reparasjon

Hvordan kalibrerer jeg Classywalk™?

Classywalken min fungerer ikke, hva gjør jeg?

Hvordan reklamerer jeg på en Classywalk™?

Annet

Har Stayclassy.no en fysisk butikk?

Er Classywalk™ Lovlig?

Hvordan fungerer LED-dekselet?

App til Classywalk™ 2

Fikk du ikke svar på det du lurte på? Kontakt oss her. Kontakt
(0) Produkter
Antall 0
Totalsum 0,00,-
Til toppen