Service og Reparasjon

Skal du sende din Classywalk på service hos oss?

For at vi skal kunne hjelpe deg på en enkel og rask måte, vennligst send din Classywalk tilbake til oss med vårt serviceskjema som du finner under.

 

Last ned skjemaet og fyll ut. 

Skjemaet skal sendes sammen med ditt produkt til: 

Stayclassy AS 
Postboks 185 
1332 Østerås

Feilsøking:

Dersom du har problem med brettet ditt, eller det ikke fungerer som det skal så burde du se over de forskjellige indikatorene under for å se hva som feiler brettet ditt.

Kalibrering av Classywalk - løser de fleste feil.

 

En Classywalk må regelmessig vedlikeholdes/justeres slik at det skal fungere som normalt. Dette indikerer brettet ved rød blinking ved siden av batteri-indikatoren. Vi anbefaler daglig kalibrering for å holde brettet optimalt.

Dersom brettet ikke fungerer helt optimalt anbefaler vi deg først å kalibrere brettet.

For å kalibrere brettet, må du gjøre følgende:

  1. Pass på at brettet er av
  2. Plasser brettet rett på bakken i vater (sidene skal være helt rette)
  3. Hold inne PÅ-knappen i 5 til 10 sekunder, til det sier "pip" og slipp
  4. La brettet stå å kalibrere i 20 sekunder - husk å ikke røre brettet under kalibrering!
  5. Etter 20 sekunder, skru brettet av igjen
  6. Ferdig - prøv å bruke brettet som normalt igjen!

Skifte av sensorer på Classywalk - kan enkelt gjøres selv. 

(Sensorer får du kjøpt her: Sensor

 

Teknisk støy/Termisk støy

 

 

Lys-signaler på brettet:

Rødt batteri: Kritisk lavt strøm - på dette nivået anbefaler vi å ikke bruke brettet.

Grønt batteri: Mye strøm igjen - bruk brettet som normalt!

 

Lys-signaler på laderen

Rødt lys: Brettet lades - brettet lades helt korrekt!

Grønt lys: Brettet er ferdig ladet - vi anbefaler å fjerne laderen fra brettet. Overladning kan påvirke batteriet.

Ladetid: ca. 90 minutter

For teknisk support
Dersom du har spørsmål angående din ClassyWalk, send en mail til:

support@stayclassy.no

 

Retur av Classywalk

Skal du sende din Classywalk i retur ber vi om at du tar kontakt med kundeservice på mail, facebook eller telefon. 

Dersom du blir bedt om å sende inn din Classywalk skal den sendes til følgende postadresse med serviceskjema. 

Stayclassy AS
Postboks 185
1332 Østerås

For at service skal gå raskest mulig vennligst legg ved serviceskjema

(0) Produkter
Antall 0
Totalsum kr 0,00
Til toppen