Lukk Hovedmeny
Ring oss på: +47 40604747
Man-Fre 10:00 - 16:00

Teknisk hjelp Classywalk

Feilsøking:

Dersom du har problem med brettet ditt, eller det ikke fungerer som det skal så burde du se over de forskjellige indikatorene under for å se hva som feiler brettet ditt.

Kalibrering

En Classywalk må regelmessig vedlikeholdes/justeres slik at det skal fungere som normalt.

Oppfører brettet ditt seg merkelig? Kjører av seg selv? Kjører ikke i en vannrett posisjon? Rister? osv. vil det i de fleste tilfeller løse seg ved å kalibrere brettet som tilbakestiller posisjonen brettet er satt i.

Dersom brettet ikke fungerer optimalt anbefaler vi deg først å kalibrere brettet.

For å kalibrere brettet, må du gjøre følgende:

  1. Pass på at brettet er av
  2. Sett din ClassyWalk i en vannrett posisjon på bakken
    (i vater - sidene skal være helt rette)
  3. Hold inne PÅ-knappen i 5 til 10 sekunder, til det sier "pip" og slipp.
  4. La brettet stå å kalibrere i 20 sekunder - husk å ikke røre brettet under kalibrering!
  5. Etter 20 sekunder, skru brettet av igjen
  6. Ferdig - prøv å bruke brettet som normalt igjen!

Kalibrering av Classywalk Generasjon 2 modeller - løser de fleste feil.


Kalibrering av Classywalk Generasjon 1 modeller - løser de fleste feil.

Bytte av sensorer Classywalk Generasjon 1 modeller. 

 

ClassyWalk Generasjon 1. 
Lys-signaler på brettet:

Rødt batteri: Kritisk lavt strøm - på dette nivået anbefaler vi å ikke bruke brettet.
Grønt batteri: Mye strøm igjen - bruk brettet som normalt!
Lys-signaler på lader:
Rødt lys: Brettet lades - brettet lades helt korrekt!
Grønt lys: Brettet er ferdig ladet - vi anbefaler å fjerne laderen fra brettet. Overladning kan påvirke batteriet.

1,5 A lader ladetid: 1,5 -2 timer 14 celler batteri

1,5 A lader ladetid: 5 -6 timer 16+ celler batteri

2 A lader ladetid:1,5-2 timer 16+ celler batteri

For teknisk support
Dersom du har spørsmål angående din ClassyWalk, send en mail til:

support@stayclassy.no

Retur av Classywalk

Skal du sende din ClassyWalk i retur ber vi om at du tar kontakt med kundeservice på mail, facebook eller telefon.

Bruk vår serviceportal for å sende inn din ClassyWalk på verksted.