Teknisk hjelp Classywalk

Feilsøking:

Dersom du har problem med brettet ditt, eller det ikke fungerer som det skal så burde du se over de forskjellige indikatorene under for å se hva som feiler brettet ditt.

Kalibrering

En Classywalk må regelmessig vedlikeholdes/justeres slik at det skal fungere som normalt.

Oppfører brettet ditt seg merkelig? Kjører av seg selv? Kjører ikke i en vannrett posisjon? Rister? osv. vil det i de fleste tilfeller løse seg ved å kalibrere brettet som tilbakestiller posisjonen brettet er satt i.

Dersom brettet ikke fungerer optimalt anbefaler vi deg først å kalibrere brettet.

For å kalibrere brettet, må du gjøre følgende:

  1. Pass på at brettet er av
  2. Sett din ClassyWalk i en vannrett posisjon på bakken
    (i vater - sidene skal være helt rette)
  3. Hold inne PÅ-knappen i 5 til 10 sekunder, til det sier "pip" og slipp.
  4. La brettet stå å kalibrere i 20 sekunder - husk å ikke røre brettet under kalibrering!
  5. Etter 20 sekunder, skru brettet av igjen
  6. Ferdig - prøv å bruke brettet som normalt igjen!

Kalibrering av Classywalk Generasjon 2 modeller - løser de fleste feil.


Kalibrering av Classywalk Generasjon 1 modeller - løser de fleste feil.

Bytte av sensorer Classywalk Generasjon 1 modeller. 

 

ClassyWalk Generasjon 1. 
Lys-signaler på brettet:

Rødt batteri: Kritisk lavt strøm - på dette nivået anbefaler vi å ikke bruke brettet.
Grønt batteri: Mye strøm igjen - bruk brettet som normalt!
Lys-signaler på lader:
Rødt lys: Brettet lades - brettet lades helt korrekt!
Grønt lys: Brettet er ferdig ladet - vi anbefaler å fjerne laderen fra brettet. Overladning kan påvirke batteriet.

1,5 A lader ladetid: 1,5 -2 timer 14 celler batteri

1,5 A lader ladetid: 5 -6 timer 16+ celler batteri

2 A lader ladetid:1,5-2 timer 16+ celler batteri

For teknisk support
Dersom du har spørsmål angående din ClassyWalk, send en mail til:

support@stayclassy.no

Retur av Classywalk

Skal du sende din Classywalk i retur ber vi om at du tar kontakt med kundeservice på mail, facebook eller telefon.

Dersom du blir bedt om å sende inn din Classywalk skal den sendes til følgende postadresse med serviceskjema.

Stayclassy AS

Postboks 88

1556 Son

For at service skal gå raskest mulig vennligst legg ved serviceskjema.

Pakker sendt til besøksadresse vil ikke bli hentet.

Scroll til toppen