Lukk Hovedmeny

Vilkår og betingelser - sende inn produkt til service

Krav/detaljer for den valgte Servicetypen:
Ditt produkt er kjøpt hos Stayclassy.no.

Hvis skaden ikke dekkes av produsentens garanti, vil det påløpe kostnader. Kostnad på 450 påløper for alle undersøkelser av ClassyWalk, vi vil alltid ta kontakt i forkant av en reparasjon slik at du kan ta stilling til om du ønsker arbeidet utført.

Hvis du ikke svarer på denne henvendelsen i løpet av 14 dager vil enheten legges i karantene og kasseres etter 90 dager.

For at vi skal kunne hjelpe deg på en best mulig måte må du fylle ut vårt serviceskjema nøye og grundig.

OBS!
Produkter som har vann og/eller slagskade dekkes ikke av garanti/reklamasjon. Før du sender inn et produkt som garanti, sjekk at produktet ikke har skader. Dersom skader kan påvises vil kostnader påløpe. Batterier ansees som forbruksvare og slites ut over tid. Batterikapasitet vil variere i forhold vekt på fører, temperatur og kjørestil.

Dersom innsendt produkt viser seg å ikke være dekket av reklamasjon på grunn av brukerfeil eller skader som ikke skyldes produsent, vil det påløpe kostnader tilsvarende 450kr for teknisk undersøkelse og analyse av ClassyWalk. Dersom du har sendt pakken inn til oss vil du heller ikke få refundert disse pengene. 

Kostnader for reparasjon utover undersøkelse og analyse (450 kroner) vil bli sendt som et pristilbud på e-post. Hvis du ikke svarer på denne henvendelsen i løpet av 14 dager vil enheten legges i karantene og kasseres etter 90 dager.

Fraktkostnader for tilbakesendelse vil påløpe dersom produktet ikke er dekket av garanti eller reklamasjon. Etter du har fullført stegene i serviceportalen, vil du om kort tid motta en e-post med en betalingslink for å betale for en returetikett slik at du kan returnere varen, dersom produktet er dekket av garanti/reklamasjon vil dette utlegget bli refundert etter undersøkelser av varen.