Dersom du ikke tror du klarer å reparere produktet selv, ved hjelp av nye deler og lignende, kan du få hjelp av oss til reparasjon.

Ved vannskade, selvpåførte skader eller manglende vedlikehold må del selv dekke kostnader for frakt tur/retur, arbeid og for delene som du trenger for å få reparert ditt produkt. 

Viktige merknader:

Dersom ditt produkt dekkes av reklamasjonsretten vil du få pengene igjen for frakten og produktet blir utbedret kostnadsfritt hos oss. 


Ved ordinære servicer eller hvor produktet ikke er dekket i henhold til reklamasjon / garanti vil du få et prisestimat tilsendt på e-post før vi setter i gang arbeidet.


Garanti/reklamasjon vil frafalle ved uforsiktig eller uforsvarlig retur. Det er derfor viktig å sørge for forsvarlig innpakking og emballasje.

Hvis du ikke har tatt vare på din originale emballasje skal utgifter til ny emballasje betales av forbrukeren selv .

Kostnader:

Stayclassy AS fakturerer 549,- for undersøkelser og analyser for produkter som sendes inn hvis reparasjon ikke er ønsket. Kostnaden for retur tilbake av produktet fra oss dekkes av forbrukeren dersom man ønsker produktet sendt tilbake.

Produkter som blir liggende ubetalt eller uten kommunikasjon med deg som kunde på vårt verksted i mer enn 3 måneder etter at produktet er undersøkt og analyse er tilsendt deg blir kondemnert.

Hvor lang tid tar det?

Det tar som regel 2-3 uker fra verkstedet mottar produktet til det er ferdig reparert avhengig av hvor stor pågang det er.

I perioder med stor pågang kan ventetiden være på 4-5 uker.


Verkstedet har et køsystem, hvor det er datoen produktet ankommer verkstedet servicetiden blir regnet ut fra. Det er ikke mulig å påvirke sin plass i køen.  

Konklusjoner:  

Verkstedet har bred og lang erfaring med våre produkter.

Ved avslag på reklamasjon vil du få tilsendt bilder som dokumentasjon og en rapport på hvorfor produktet ikke er dekket inn under garanti eller reklamasjonsretten.

Denne konklusjonen er endelig fra Stayclassy AS sin side.

Vi ber samtidig om forståelse for at vi ikke kan konkludere om et produkt er dekket under garanti / reklamasjon uten å se på produktet fysisk hos oss. 

Er det mulig å levere produktet direkte til oss?

Ja! Hvis du ønsker å levere produktet inn direkte til oss på service er dette mulig på følgende adresse:


Stayclassy AS
Flatebyveien 7, 1792 Tistedal




Åpningstider:
Mandag - Fredag fra kl: 10:00 - 18:00

 
OBS!

Produkter som har vann eller slagskader relatert til feilen dekkes ikke av garanti/reklamasjon, vi dekker heller ikke produkter som har feil som følge av manglende vedlikehold / oppladning. 

Vi fraråder sterkt om å buke el sparkesykler i kontakt med vann ettersom dette ikke dekker under reklamasjon eller garanti, vi advarer kraftig mot dette med advarsler montert på styret når du pakker opp produktet og i brukermanualen som medfølger.

Før du sender inn et produkt som en reklamasjon hvor du ikke ønsker å måtte stå for noen utgifter for reparasjon, sjekk at produktet ikke har skader. 

Dersom skader påvises av oss som er relatert til feilen vil kostnader påløpe.
Batterier ansees forøvrig som forbruksvare og slites ut over tid.

Batterikapasitet vil variere i forhold vekt på fører, temperatur og kjørestil.
Ved dårlig kapasitet etter 6 måneder eller dødt batteri er vår klare anbefaling å kjøpe et nytt batteri.